Ta i trä...

Fest igår med trevliga människor och en massa dans. Idag känns huvudet rejält och jag har varit lite yr å illamående, men inte pga att jag varit bakis, för det har jag mirakulöst klarat mig utan. Nej det känns som att jag fått huvudet dunkat in i en björk... nej men hoppsan hejsan, det var ju precis det jag fick igår.. så kan det gå med två fulla människor och ett träd! ;) Har försökt få ner bulan med is så jag hoppas det inte syns alltför mycket imorgon.. och framför allt att yrseln ska släppa.. haha en ruskigt rolig kväll var det iallafall!
.
Har idag tittat igenom lite bilder från de senaste tre åren på min hårddisk och galet så många minnen som dyker upp! Tänk så mycket som hänt på tre år ändå.. bra och dåliga saker men jag väljer att ta ett stadigare grepp om de bra sakerna!
Söndagsmys! :)
___________________________________________________
You can try but never stop me
This is what I'm made of

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback