Bring it on!

Är helt slut i skallen efter tre dagar med professor G. Nyttigt, roligt men ack så det snurrar i skallen på mig nu. Dags att kavla upp armarna och "make it happen". :)

Igår fick vi förmånen att förhandskika på "The PhD-movie" som är en förlängning av phd-comics. Galet rolig! Skrattade så jag hade ont i magen efteråt... tror dock att det inte är så många (läs inga) andra än doktorander som tycker den är rolig... rätt nördigt men ack så vissa saker känns igen! Vår vardag liksom ;)
.
Måste erkänna en sak.... jag har skaffat wordfeud! Skäms en aning men oj så roligt det är. Har spelat med två kompisar och sen lite random folk och står hittills obesegrad (leder alla matcher jag spelar just nu också)... kanske därför jag tycker det är roligt! ;) Vissa har tur i spel, andra i kärlek, jag har tur i bokstäver i wordfeud. hahah.. nickname är elnnon iaf om det är någon av mina läsare som törs lira ;)
______________________________________________________
Tror du vi kan ropa efter nån med förstånd
Som kan se vad vi gör och förstå vad vi menar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback