Ingen bra dag

Känns som att precis allting har gått fel idag! Vaknade tidigt och fick mig en riktigt härlig morgonpromis iallafall men sen började det gå utför.. På väg till dagis fick jag punka på cykeln så det var bara traska hemåt och fiska upp bilen istället. Väl på jobbet har jag bara stött på problem och återvändsgränder... känns som att jag inte riktigt vet vad jag pysslar med just nu.. men det släpper nog snart! Skrutt-dag helt enkelt! Lite andra irritationsmoment dök upp också så jag var ruskigt laddad för att släppa lös alla irritationer på ett rejält benpass! På väg ut halkade jag så klart till och kände ett rejält knyck i skrutt-nacken. Bara att glömma träning och gå in för att köra på lite värme och massage i hopp om att den ordnar till sig tills imorgon. Kan lova att det blir att sova med back-on-track kragen i natt! Håller tummarna för att jag ska vara tillräckligt bra för att kunna ta min morgonlöpning imorgon!

Fick iallafall roliga och söta meddelanden av sötaste Malin via HeyTell. Sjukt gullig app som gör att man kan skicka röstmeddelanden till varandra istället för sms. I like! Alltid kul att höra glada Malins röst, precis vad jag behövde idag! :)
______________________________________________
Even heroes have the right to bleed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback