Monday

Har typ fortfarande träningsvärk sen bodypumpen i torsdags + all skidåkning... gött! Dock blev det lite mindre skidåkning än tänkt i helgen.. Var ut med doktoranderna i fredags (mycket trevligt) men lyckades ta mig upp och köra 2*5.8km på Kulla. Ett varv med Gizmo som gick på riktigt fint även denna gång och sen ett med Chia. Kan lugnt säga att Chia inte var i form denna dag. Drog iväg med en ruggig fart (som vanligt) men lade helt av efter bara ett par km. Vet inte om det var att hon sovit borta som gjorde det i kombination med att hon löper för fullt men det fanns inte riktigt någon dragvilja. men men, sådant som händer ibland.. På kvällen blev det cocktails med jobb-Malin och sedan en sväng ut. Vaknade på söndag och tog mig en liten morgonpromis men när jag kom in skakade jag i hela kroppen och blev ruskigt bakis. Ställde in skidåkningen eftersom jag insåg att jag inte skulle orka stå på benen. Trist men välbehövligt med vilan!

Känner mig fortfarande mör och seg i kropp och knopp! Men efter att ha fyllt kylen med Celsius och sen traskat med dagisgänget så känns det aningens bättre!
___________________________________________________
Freedom?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback