Tillbaka på kontoret

Första dagen tillbaka på kontoret och allt tuffar på som vanligt. Rätt lite folk i korridorerna dock men det lär dyka upp fler till veckan!
Höll på att sluta riktigt illa igår på väg hem till Umeå. Körde om en lastbil (inte speciellt hög hastighet) i en liten uppförsbacke på en 2+1 filväg och när jag precis kommit om hugger bilen till i ett spår, ställs på tvärsen och kanar/hoppar åt höger. Turligt nog så fanns där en avtagsväg som jag kanade av på tvärsen på och stannade. Vill inte ens tänka på vad som hade hänt om inte den vägen funnits exakt där. Några decimeter åt något håll och jag hade slagit i sidan och garanterat fått lastbilen på mig. Änglavakt!
____________________________________________
Hey, I, I, oh, I'm still alive

Kommentarer
Postat av: Ally

va otäckt! saknar dig vännen- förstår inte var julhelgen tog vägen den var alldeles för kort i år! också tillbaka i sthm nu och måste ta tag i allt som jag lämnade innan jul...puss på dig sötrumpan

Postat av: Elin

ja de va ruskigt läskigt.. det hade sannerligen kunnat sluta riktigt illa!



Jag förstår inte heller så fort den gick. Blev aldrig tillfälle för vår klappgrötsdejt! :( Måste ta igen det nästa gång vi ses!! Saknar dig finaste vännen! puss!

2012-01-09 @ 08:25:26
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback