Vinden har vänt!

Ner som en pannkaka och sedan upp som en sol! :) Tänk så underbara vänner jag har! Tack för långa telefonsamtal, utskällningar, peppning, brutal ärlighet och kärlek! I ett första försök till att släppa på "lilla fröken duktig" och alla "krav" på mig själv så jobbade jag hemifrån torsdag och fredag. Ruskigt härligt och produktivt! Skönt att bara stänga in sig, strunta i att sminka sig och slippa vara trevlig mot människor! Ibland behövs det!
Helgen var helt underbar även den! Började lördagen med första lagträningen för året. Strålande sol, fantastiskt duktiga hundar och många skratt med mina fantastiska lagkamrater! Det är sannerligen ett helt underbart gäng! På kvällen kom min Malin förbi för middag, drinkar och mys. Grymt trevlig kväll!
Underbart väder
Söta Leo blev lite trötter på kvällen :)

I söndags var det dags för lagträning igen. Efter ett första gemensamt varv bestämde jag mig för att köra ett litet kortare varv också. Vet inte hur jag lyckas..... enligt mina lagkamrater så är de inte förvånade och det är bara jag som lyckas med sådant.... men på något vis körde jag och Chia vilse i ett pistat spår! Fick reda på senare att det är halvt uppkört för skidorientering så förmodligen var det sådana spår vi var ute på istället för den kortare uppkörda rundan. Well, det var ganska kul, men en aning svårt att åka på vissa ställen så då blev det stakning i djupsnön haha.. bra träning iaf! ;)
Nu är jag redo att rocka på kontoret!
________________________________________________
There's a new wind blowin' like I've never known
I'm breathin' deeper than I've ever done




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback