Plötsligt föll poletten ner!

Mysig promis med dagisgänget idag! Gillar måndagspromenaderna!
I november under bilresan hem från Stockholm hade jag och M en diskussion om kändisar vi inte skulle tacka nej till... Jag kunde då inte komma på någon som jag tyckte var "värt det"... (kanske en anledning till att han tycker att Veronica Maggios låt "Nöjd?" är min låt...). Men nu har jag faktiskt kommit på en! Efter att ha sett några filmer de senaste dagarna som alla haft samma skådis så kom jag på det... Ashton Kutcher!! De käkbenen, håret, den pojkaktiga charmen, kroppen, underarmarna, rumpan, attityden (lite badboy men samtidigt svärmorsdröm) och framför allt de där ögonen! Ruskigt bra skådis är han dessutom! Inser i samma veva att jag fått alla filmerna av M.. Du kan min smak du gubben! :)

__________________________________________________
Aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjd
Ingen kan vara perfekt, det kan jag förstå
Men herregud, jag kan få bättre än så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback