Det snurrar, det snurrar....

Har så där härligt ont i hela kroppen idag! Känns definitivt att jag åkt skidor i helgen! Mys! :) Riktigt härlig långpromis med dagisgänget blev det ikväll också (som vanligt på måndagar). Härligt att få pulsa i snö i skogen med trevligt folk!
.
Idag har varit en sån där dag då allting bara snurrar framför ögonen på mig. Försöker fokusera och det går bra ett litet tag men sedan suddas allting ut och blir svart. Sjukt störande. Inte ens en celsius hjälpte för att få fokuset tillbaka. I vanliga fall skulle jag ha suttit kvar och försökt fokusera fram till 17.30 i vanlig ordning men idag hörde jag en god väns röst inne i skallen som sa åt mig att gå hem istället. :) Så fick det bli... 15.30 plockade jag med mig mina grejer hemåt, körde igång en tvätt och lade mig och vilade ett tag. Känns lite skumt att bara stanna upp och ta en paus, andas och känna efter så där men grymt skönt att börja lyssna på kroppen. Vet inte när senast jag gjort det men tydligen funkar det för efter lite vila kändes allt bättre så jag kunde läsa in mig lite på materialet inför morgondagens kurs innan det var dags att hämta grisen å gå promisen! Måste nog fortsätta att lära mig att känna efter och ta en paus ibland istället för att bara le och köra på...men lite svårt är det.

Imorgon bär det iväg till Göteborg! Spännande kurs och sen ska jag träffa Anna! Har inte sett tösen på över ett år så det ser jag verkligen fram emot! :) 
_______________________________________________
Sen en tid tillbaka har jag varit tyst
Och försökt att känna efter hur det känns



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback