Full fart...

Tisdagen i Göteborg var ruskigt bra. Lite väl tidig morgon kanske.. var uppe strax efter fyra för att hinna gå en långpromis med tösen för att ta flyget 6.50.. Blev lite försenade ifrån Stockholm men väl på plats i Göteborg släppte tröttheten och produktiviteten satte igång. Fick ordning/upplägget klart för en artikel så nu ska jag "bara" skriva ihop det hela. Sushi till lunch med professor G och sedan kurs på eftermiddagen. Tror den kursen kommer vara riktigt givande. Trevligt folk verkar det vara på kursen dessutom. Middag och surr med finaste Anna och sedan en kaffe på Starbucks som öppnade just igår hann jag med innan det var dags att hoppa på flygbussen! Helt underbart att få träffa Anna igen och det så kul att det blir fler gånger denna vår! :)
.
Gårdagen va kanske inte den mest produktiva dag jag haft på jobbet... fick bort en del enkla saker och lite administrativa måsten men skallen hade fullt upp med att processa allt från dagen innan så den var inte riktigt med.... kroppen däremot kändes ruskigt bra på skidpasset på kvällen! Tog först Chia ett varv på Nydala och rackarns vad det flög! Hon gick på som en galning vilket betyder att även jag gjorde det för att peppa henne än mer! 4.42km på 12.24min (med ett stop måste tilläggas), medeltempo 2.48min/km och med bästa tempo 1.50min/km! Å denna bana är inte platt utan rätt kuperad + att Chia är på löpen så hon brukar egentligen va rätt slö...Galet! Tog även Gizmo ett varv och även han gick på som bara den. Full galopp och sträckt lina hela vägen. 4.16km på 13min, medeltempo 3.07min/km. Han fick även göra sina två första omkörningar (då räknar jag inte alla "vanliga" människor vi körde om utan bara hundekipagen). Riktigt stolt över det lilla charmtrollet! Tror han nu förstår vad det är vi pysslar med och det är tydligt att han tycker det är riktigt roligt! Ville bara fortsätta köra men lydde råden från laget och lät hundarna gå bara en sväng var så de fick sluta på topp... tror att de är lika laddade som jag inför nästa pass! ;)
.
Nu är det dags att rocka rejält på kontoret. Idag skall det produceras!!!
__________________________________________
Just idag är jag stark, just idag mår jag bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback