Grattis bror!

Pratade precis med min bror som fyller år och även flyttade till Malta just idag. Nya utmaningar och äventyr väntar och jag känner mig så där löjligt stolt och glad över honom. Känns dock lite märkligt att inte ha honom i samma land. Jag vet iallafall att han kommer lyckas hur bra som helst och att jag så snart de kommit tillrätta, åker ner och hälsar på honom och hans underbara flickvän! Can´t wait! :)

Idag är en dag då tankarna rör till det i skallen på mig igen. Ett telefonsamtal i fredags, allt surrande med Marie igår och helt plötsligt är allt upp och ner igen. Fasen också! Jag som trodde jag hade arkiverat det hela, men tydligen inte tillräckligt bra. Jag kan inte svara på alla frågor och det gör mig oerhört frustrerad.. trodde ju att jag hade kommit fram till de rätta svaren men nu börjar jag tveka igen och går åter igen igenom allt... Detta analyserande och funderande gör mig galen! Jag måste få ett tillfälle att sätta punkt för alla frågetecken, men frågan är när den möjligheten yppar sig... känns som att det kan dröja.... :/
_____________________________________________________________
Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback