Back in town

Har varit full fart varje dag sen jag kom tillbaka till Umeå. Träning, jobb, utflykter, äventyr och massa bus, precis som det skall vara. Lite för lite sömn dock kanske men vad gör väl det?! Grymt skönt var det att sova ut imorse var det iallafall efter över 40h utan sömn. 
 
 
Mysig utflykt till Täfteå med busiga lilla Saphira och finaste Malin. Lyckades fånga lill-tösen på bild när hon faktiskt satt still i några sekunder :)
 
Kvällen spenderades först med att spöa härligaste kollegorna i squash och sedan middag å mys med Malin och Saphira. Väl hemma hörde kollegorna av sig och vips satt jag i en soffa med en whiskey i handen och kortspel hela natten lång. Kom hem vid 6-tiden och lyckades inte somna så jag och Chia tog oss en tur i skogen istället! 

Söta Chia spanar på en gigantisk hare... dock en aning för mycket mygg i skogen.. lite för mycket för att vara klädd i kort kjol, linne och sandaler..
 
Kvällen bjöd på fest ute på böleholmarna med livemusik, kortspel och härligaste kollegorna. 
Finaste Maira vid Böleholmarna
Maira och jag myser vid vattnet i väntan på att boysen får igång elden.. 
 
 
 
 
Härliga gänget! Grymt trevlig kväll som slutade med massa dans på Rex. 
 
Nej, kanske dags att fixa lite här hemma och göra mig iordning för att sticka iväg på middag! 
_______________________________________________________
It's like wishing for rain as I stand in the desert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback