Stugan, bröllop och Stockholm

Förra veckan varvades artikelskrivande och jobb med aktiviteter och mys i sommarstugan. Gjorde ett par försök att lära Chia att simma. Tanken va ju att ro och hon simma bredvid/bakom men planer blir inte alltid som det är tänkt. Vi rodde ut och lockade med oss Chia, som till en början hakade på och kämpade väl. Plötsligt vänder hon bara om och simmar in mot stranden med båten dragandes bakom. Trodde då att hon blivit skrämd men sötrumpan min hoppade gladeligen in i båten utan ens ett kommando  från mig. Vi rodde därför ut med henne i båten och med ett litet "varsågod" flög hon sedan ur den och i vattnet för att simma in till land igen. Samma procedur gång på gång. Ändå kul att hon frivilligt om och om igen gjorde detta. :) 
 
I helgen var det bröllop som stod på agendan. I fina Nordingrå kyrka ägde vigseln rum och festen hölls på Salsåker Herrgård. Så vackert! 
Jag och syster
 
Herr och Fru Bålhammar med brudföljet
 
Kom igår ner till Stockholm och spenderade kvällen med fina vänner! Grymt kul att hinna träffa så många trots att jag bara är här för mellanlandning. Kan inte riktigt förstå att denna dag äntligen är här! Äntligen dags att fly landet en vecka! Malta here I come! :)
____________________________________________
I've found I'm scared to know
I'm always on your mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback