Young, wild and free

Gårdagen var sannerligen ruskigt rolig. Bästa kollegorna kom förbi för pizza-bak, vattenpipa och dryck innan det var dags att styra cyklarna mot biografen för Batman. Åsikterna kring filmen var efteråt lite delad men jag gillade iallafall filmen! Kvällen fortsatte på Allstars med en hel del annat trevligt folk och slutade hemma hos mig för mer vattenpipa och dryck. Tror gänget begav sig runt 6-tiden och då slocknade jag rätt snabbt på soffan. Hann dock inte sova många timmar innan ett oväntat telefonsamtal väckte mig till liv. Har (med all rätt) varit en aning seg och sliten idag men eftermiddagen spenderades med fina Malin och Saphira i en lekpark i stan och sedan kirrade André middag till oss hos dem. Mys-eftermiddag/kväll med andra ord! Var grymt trött när jag begav mig från dem, ändå sitter jag fortfarande vaken och är pigg igen. Jag som trodde jag skulle komma i säng och sussa sött tidigt idag... 
 
____________________________________________
Living young and wild and free

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback