Flyg, fest och firande!

Ännu en händelserik helg har nått sitt slut. Igår flög vi ett litet flygplan över Norrbyskär och över staden. Riktigt häftigt! Jag var inte ens rädd! :) Dagen fortsatt med lunch på stan med finaste Maira innan vi fiskade upp tårtorna till festen. Härligt gäng och trevlig fest slutade med att jag lade huvudet på kudden först kl. 6 på morgonen. 

Lyckliga brudar framför det lilla planet som vi flög i!

Laddade för start! :)

Vackra födelsedagsbarnet är laddad för start! 

Umeå från ovan.. Sjukhuset. jobbet, IKSU! Nice! 

Haga och I20--området.. Ser ni hunddagis?!? :) 
 
Piloterna för dagen.. och JA Maira fick styra planet i luften! Bra födelsedag! :)


B-day girl och N. 

Härligaste gänget myser i köket

Lite mer mys i köket
 
Ser inte riktigt ut som att jag köper vad R säger.. hehehe

Körde hund med C och S ute i Holmsunds elljusspår idag. Riktigt roligt spår. Mycket mer "off-road" än Nydalas elljusspår! Det är verkligen hur kul som helst!
.
Kvällen har spenderats på IKSU och härligaste doktorand-gänget. Squash-turnering stod på agendan och jag lyckades vinna! Glad och nöjd tös nu med andra ord! Kommer sova som en liten prinsessa! ;) 

R och O 

Delar av gänget

Resultatet av turneringen!! :)
_____________________________________________________________
Hey I heard you were a wild one.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback