Härligt!

Kan inte riktigt förstå att det är juni.. snart är sommaren här på riktigt! Helgen kantades av träning, jobb och festligheter (i vanlig ordning). Längtar efter en jobb-fri helg måste jag säga, men det känns långt borta just nu. Trots att listan betas av så läggs det ständigt till fler saker som måste fixas innan sommaren är här på allvar.. vill stanna tiden men samtidigt spola fram till sol och värme. Längtar till Malta!!
.
Riktigt kul fest i lördags med finaste makarna Lindströms och M & K. Kul också att det var så mycket trevligt folk ute, oväntat att träffa några vilket gör det än roligare. Alltid roligt och intressant när oväntade saker dyker upp, sätter som lite extra krydda på tillvaron, på gott och på ont.
.
Fick precis höra att stegtävlingen är avgjord och jag lyckades skrapa ihop flest steg individuellt. Lagtävlingen gick även den vägen. Mina lagkamrater verkar ha traskat på bra sista veckan. Jag som trodde vi låg långt efter men N hade tydligen inte lagt in sina steg på ett bra tag. Måste erkänna än en gång.. jag gillar verkligen att vinna! :)
____________________________________________
Wiggle wiggle wiggle wiggle wiggle, Yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback