Sista helgen innan draget!

Även denna helg har mestadels bestått av skidåkning i solen. I love it!! Igår tog jag Chia en sväng runt Nydala och idag var vi faktiskt med på tidsträningen i Holmsund. Tänkte först köra efteråt då de var klara men vips hade jag en nummerlapp på mig och var redo för start! Chia gick riktigt bra men blev lite trött sista biten. Är ändå väldigt nöjd med henne! Tog en liten paus och sedan fick Chia sällskap av Gizmo ett varv. Gizmo gick bättre än någonsin och ett litet tag var det faktiskt han som bogserade Chia. Han blir verkligen laddad när någon går framför. Riktigt kul! Stolt och äver tösen min som orkade gå ytterligare ett varv i hyffsat bra tempo!
.
Efter körningen blev det en liten fika på NK med A-M och A. Kul att få tekniktips och höra lite historier från landslagsläger från en föredetta vasaloppsvinnare och som tävlat på OS! Vilket lag vi har! :)
.
Är ruskigt laddad inför draget. Nu är det verkligen nära! Kläderna är tvättade, imorgon skall skidorna vallas och det sista inhandlas. På onsdag åker vi upp och torsdag börjar det! Som jag längtar!!
__________________________________________
Dancing the whole way home!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback