Att jag aldrig lär mig....

Igår blev det en hel del körning med hund. Eftersom S har opererat handen körde jag även Spira och Kajsa. Kul att testa lite olika hundar och fick även prova lite olika dragbälten. Gizmo var lite distraherad igår så det blev lite strul. Chia gick som vanligt på som en galning. Dock har tösen blivit halt så lillhjärtat får vila imorgon :(
.
Har en sån där konstig känsla i kropp och själ. Är sprallig, glad och lycklig samtidigt som jag känner mig helt slut, matt och lite nere.. märkligt! Förstår inte heller att jag aldrig lär mig.. åter igen har jag fastnat i Criminal Minds innan kvällspromenaden.. det är inte direkt som att jag längtar efter att bege mig ut i mörkret. :/ Vet ju också att jag kommer sova dåligt och drömma hemska drömmar så VARFÖR tillåter jag mig själv att börja titta?!? Nu när det har börjat går det ju inte heller att sluta för på något vis måste jag se att det slutar lyckligt och de löser fallet...Blir så arg på mig själv!
______________________________________________
I'm not that fragile
I'm not gonna break


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback