Closer

Mycket jobb just nu. Försöker bli klar med en resubmission och jag måste säga att jag börjar bli rätt nöjd med resultatet...får hoppas att editorn också blir det när vi väl är färdiga! :)
.
Fick idag reda på de sträckor vi skall köra på vindelälvsdraget. Vilar första dagen och sedan blir det avslutningssträckan dag 2 (8km), fram till rusksele (samma jag körde ifjol) 6km på lördagen och sedan en 5km slinga på söndagen. Blir nog bra det där! Första dagen kan nog bli tung då spåren så sent på dagen garanterat är rätt mjuka och vi lär vara rätt ensamma i spåren då men då får vi jobba på bäst vi kan. Kul att gå i mål och ha hela laget där att hejja på! :) Känns lugnande att ha korta sträckor, speciellt eftersom min nacke mår lite si så där efter helgens långa pass... höll inte på att ta mig upp ur sängen imorse, men sen har dagen trummat på i galen fart..nu känns det dock värre igen. Värme och vila ikväll så hoppas jag att det känns bättre imorgon då det blir körning med laget igen!
.
Tänk vad vissa låtar kan kasta en tillbaka till specifika tillfällen..Helt plötsligt byts Joshua Radins röst ut mot en annan ljuvlig stämma som det var alldeles för längesen jag hörde!
_________________________________________
Won't you be the new one
Burn to shine
I take the blue ones every time
Walk me down your broken line
All you have to do is cry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback