Good day!

Blev en lång natt med jobb igår. Kröp ner under täcket först vid 2 för att studsade upp vid 5 tiden och köra igång igen och det verkar inte bli så mycket bättre ikväll.. Men denna morgon fick iallafall en helt underbar start då jag upptäckte att jag under natten fått ett mail om att bror och Mia bokat min resa. Dagen hade inte kunnat börja bättre! 3-10 juli är det Malta som gäller! Längtar så oerhört mycket!!
.
Dagen har fortsatt i samma goda anda. Fullt upp på jobbet men vad gör det när allt flyter på fint. Toppade detta med att spöa R i bordtennis med hela 13 raka set (av 13)! hehehe Förstå att jag är något nöjd! :)
.
Efter en varm dusch känns det helt underbart att krypa ner i soffan under en filt med en kopp te, mina goda kesella-scones för att ta tag i lite mer jobb!
_____________________________________
The winner takes it all! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback