Långhelg

Efter denna långhelg känns det som att jag börjar få grepp på vissa saker igen. Skönt när vissa saker släpper. Tror jag behövde lite miljöombyte för att knäcka nöten. Skönt att varva jobb med långpromenader, träning och utgång om vartannat. Fina Marie är tillbaka från Kina vilket firades med utgång både fredag och lördag. Trots sena nätter har det ändå blivit tidiga morgnar och produktiva dagar. Love it!

Testade Sh´Bam för första gången och galet så roligt det var. Blev ett till sådant pass i helgen också och det lär bli fler! Aldrig fel att få skaka rumpa! Var idag in i gymmet också och körde ett biceps/triceps pass. Lite lustigt att jag valde just de och inte ben som första pass tillbaka i själva gymmet på väldigt, väldigt länge. På något vis har jag blivit starkare under vilan från gymmet. Både chins och dips kändes riktigt bra! Galet!

Måste erkänna att ögonen börjar bli riktigt tunga nu och att jag inte riktigt ser fram emot kvällspromenaden, men det är bara att rycka upp sig å traska på så jag får gå å sova sen...
Som jag har saknat att bara traska rakt ut i skogen och bara njuta... skönt att snön är borta så det är möjligt igen!
__________________________________________
Vi måste ta ett snack
Hör upp, du måste flytta på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback