Sikta mot stjärnorna!

Har haft en helt underbar helg med mor och far. Väldigt kul att de kom på besök, synd bara på vädret i lördags... Kickade igång i fredags med middag följt av hockey. Lördagen kantades av löpning innan frukost, långpromis i snöslasket med mor och far, shopping med mor (har äntligen införskaffat ett cykelställ som funkar trots att jag inte har dragkula), ytterligare en långpromis längs älven och middag +hockey på Allstars. Igår skuttade jag upp och tog en morgonpromis för att sedan få med mor och far ut på ännu en lång runda. 2½ timme i i20-skogen blev resultatet. Dock fick vi plumsa lite i djupsnön men vad gör väl det?! :) Blev rätt tomt när de åkte hem efter lunch men fick som tur va lite besök av Malin och Saphira innan det var dags att fixa middag och ta ytterligare en långpromis innan jag sjönk ner i soffan för en chick-flick. Love it!
.
Har idag tagit ytterligare ett steg mot en dröm idag... kan bara tacka en person för inspirationen och för att det på något vis givet mig drivet att försöka satsa på det jag verkligen vill! Tror dock inte att det kommer gå hem men vi det är ju dumt att inte ens försöka bara för att det verkar omöjligt! Får helt enkelt se vad det leder till, bollen är iallafall i rullning! :)
____________________________________________________
Bara det bästa är gott nog...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback