Life

Sannerligen full fart just nu. Känns som att jag knappt hinner andas. :/ Kör huvudet in i väggen men efter en intensiv dag börjar det kanske (förhoppningsvis) släppa lite på spärren... fingers crossed! Måste släppa nu så jag hinner allt.
I lördags var jag med några kollegor å kikade på en av våra professorer som är gitarrist i Days of Jupiter. Ruskigt kul att se honom lira! Bra var de också! :)
Härliga kollegorna! Blev en hel del skaka rumpa och en sen, helt awesome natt! :)
.
Fick i början av veckan besök av T så självklart blev det middag med tjejerna på jobbet i måndags. I tisdags tog vi det lugnt med middag å promis bara. Mys! Kändes lite som att vara liten igen och ligga å surra in på småtimmarna, blir ju så mycket att avhandla när det går så länge mellan gångerna.
Oerhört skönt att komma ut och rensa skallen! Tur jag har lilltösen som "tvingar" mig till det! Mår alltid så bra i skogen!
_______________________________________________
I want to shut down the club
With you
Hey I heard you like the wild ones

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback