Tävling!

I helgen deltog jag och Chia i en tävling utanför Vindeln. Ruskigt roligt och vi lyckades undvika jumbo-platsen och  placerade oss på en 3:e plats och slog vårt personliga rekord på den sträckan (3.5km på 7.52 min). Hur kul som helst! Har nog blivit rätt biten av det här med draghundssport! :) 
 
Kamilla ägde så klart klassen "kickbike".. Hon kom etta med Jussi och Unni och 2:a med Dagny. 
 
Blev lite firande ute på Allstars i lördags. Träffade några jag inte sett på väldigt länge.. som jag saknar! Kvällen va helt underbar så när som på en irriterande detalj som aldrig verkar vilja ge upp. Vet inte om jag kan vara så mycket tydligare än vad jag är! När skall poletten ramla ner?! Men men, som tur är kan jag nu för tiden bara gå därifrån, skaka av mig det och fortsätta ha kul!! Kvällen fortsatte med trevliga och roliga människor! :)
 
Var rätt trött i söndags och lyckades somna rätt tidigt i soffan. Vaknade vid 3- tiden och bestämde mig snabbt för att ta en liten sovmorgon så jag fick ta igen lite sömn.. Var nog ett klokt beslut men känner fortfarande att sömnkontot ligger lite på minus. 
 
Nej. dags att fixa lite innan det är dags för flitiga-lisa träningen! :) 
____________________________________________
And it's hard to dance with a devil on your back
So shake him off, oh woah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback