Som strutsen..

Veckan har verkligen sprungit iväg... I onsdags träffades vi hos G för en massa god mat (5 förrätter, varmrätt, tårta,  vindruvor och choklad), härlig dryck (bubbel, vin, acec) och massa surr med tjejerna från jobbet. Galet härligt! :) Kändes lite tomt i lägenheten i fredags efter en massa härliga dagar med T. Var dock rejält trött nu i helgen efter en intensiv vecka med lite sömn, detta trots en härlig helkroppsmassage i torsdags som verkligen gjorde gott. Badade Chia i fredags, och som vanligt virade jag in henne i en filt och satt med henne i famnen på golvet för lite efter-bad-mys. Lyckades somna med Chia i famnen och vaknade några timmar senare med helt bortdomnade ben. Tror att lilla skruttan va i stort behov av matte-mys för hon ville inte riktigt flytta sig från min famn :) Gårdagen spenderades med jobb, långpromenad och bus i skogen, lite häng hos en vän, skjutsa Marie och sen häng i soffan framför körslaget med lite mer jobb... En lugn och skön helg med andra ord... får hoppas jag hunnit ladda batterierna för ytterligare en intensiv vecka
Full fart mot matte! :)
Gigantiska blåbär
 .
Idag var det tänkt att va träningsdag med draghundsklubben. De flesta var dock krassliga och sjuka så istället för tre gemensamma pass blev det bara ett mountainbike-pass imorse. Jag och Chia bestämde oss dock (jaja, jag bestämde) för att besegra bräntis med ett gäng intervaller. Härligt mör känsla i kroppen nu! :) 
 

Ibland är det lätt att hålla sig sysselsatt för att slippa tänka så mycket.. det är lätt att blunda eller att sticka huvudet i sanden för att slippa ta tag i det där som gror och spökar. Till slut är det dock omöjligt att fortsätta blunda.... men ett tag till ska det nog gå bra!! ;) 
 
 
 __________________________________________________________
You know that I could use somebody

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback