Träningsläger med draghundsklubben

Är helt död efter ett ruskigt roligt träningsläger med draghundsklubben!! Laddade upp i fredags med AW med tjejerna på jobbet. Igår kickade vi igång 09.00 med ett hundkörningspass. Därefter gjorde vi militärernas fystest (maxtest)... Oj så jobbigt det var! Lite lunch på det och sen blev det spänstighetspass (utformat till volleyboll och friidrottare på typ elitnivå). Kan säga att det i slutet av det passet kändes rejält i kroppen. Redan då insåg jag vilken träningsvärk jag skulle ha. På kvällen blev det en mysig middag på TC och en öl på Lottas innan det var hem å sussa för att orka med denna dag. Kände redan att jag började få träningsvärk.. Speciellt rumpan efter spänstighetspasset! 09.00 körde vi hund igen men provade att köra spåret åt "fel" håll. Blev ett helt annat spår. Mycket jobbigare och mer tekniskt. Grymt kul! Detta följde vi upp med 1h löpning på stigar i skogen och på myrmarken. Vid första backen kändes det rejält i rumpistumpen vill jag lova! :) En härlig lunch med medlemsmöte och sen avslutade vi träningslägret med att köra cykel ansmark-sävar tur och retur. Kommer vara förvånad om jag kan gå imorgon för precis allt i hela kroppen gör ont! Lovely!!! :) 
 
Som vanligt glömde jag bort att fota något.. men tog iallafall en bild.. Sötaste lilla Tyra hittade en övergiven tutte på parkeringen och smaskade  på den precis som barn gör... lilla sötrumpan! 
 
 
____________________________________________________________
It´s a good day to be alive
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback