Imponerande

Det är verkligen inte svårt att förstå varför Whartons marknadsföringsavdelning är den största, mest citerade och mest publicerade i hela världen! De veckovisa seminarierna som sker här är helt otroliga med stort deltagande både i antal personer och aktivitet. Är imponerad hur allting sköts och vilket engagemang det är! Varje dag uppstår korta utbyten av idéer, hjälpsamma kommentarer, tips och trix i korridoren. Jag gillar detta öppna sätt att driva forskningen framåt! Kan inte säga annat än att jag blir grymt inspirerad och motiverad här! Inte blir det sämre av att de verkligen är inbjudande här heller. Dagarna flyger förbi och produktiviteten smittar av sig även på mig! Jag inser inte ens att jag spenderar i regel 10h per dag på kontoret :) Måste kanske börja slita mig lite mer så jag hinner se och uppleva något mer av Philadelphia än Wharton School ;)

url.jpg

Ska ta mig i kragen och strunta i jobbet i helgen och istället göra lite sightseeing i Philly.
 
_________________________________________
There are no shortcuts to any place worth going

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback