Time to shine

Full aktiviet på kontoret trots att klockan är nästan nio på kvällen. Har inte insett att tiden sprungit iväg så rejält. Att höra tangentborden glöda, diskussionerna i korridoren kring forskning, frågorna och kommentarerna till mina egna funderingar... ja det gör verkligen att kreativiteten och inspirationen flödar! Kände mig ju lite nedslagen av det tråkiga beskedet i början av veckan men nu känner jag att jag är tillbaka igen! Inget kan hålla mig nere! 
 
Time to shine - making history är University of Pennsylvanias ledord... Känns som att det passar in rätt bra! Lätt att känna sig lite liten här på bygget med alla super intelligenta och ambitiösa människor men det är sannerligen en utvecklande miljö. Vet att jag tjatar om det men den stimulans och utveckling jag är med om just nu är helt galen!  
 
Imorgon blir det seminarium med Philip Kotler och sedan landar finaste syster yster! :) 
_____________________________________
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback