Disputationsfest, träning och häng i Holmsund

Har haft en helt fantastisk vecka och helg. Kan inte beskriva hur bra jag mår nu när den där olidliga smärtan i nacken är borta. Gråter varje morgon och så fort jag tänker på det hela för att jag faktiskt inte har så där extremt ont längre! En ruskigt härlig paus för kroppen! Är så oerhört tacksam för tipset om denna behandling från underbara Camilla i höstas! <3 Sen att min underbara familj med syster i spetsen ser till att det bokas och faktiskt händer (eftersom jag är så dålig på att prioritera mig själv)! Inga ord kan beskriva hur mycket detta betyder för mig och hur mycket det har förändrat saker och ting!  
 
I fredags disputerade fina Therese. Jag var toastmadame för kvällen och vi hade verkligen en fantastisk kväll. Alltid roligt att fira kollegor som disputerar men i detta fallet känns det bitterljuvt eftersom hon nu lämnar oss för ett annat jobb. Kommer sakna henne otroligt mycket men vet att vi kommer hålla kontakten. Stort grattis gumman! 
Therese försvarar sin avhandling "Tourists´ vacation choice structure: influence of values and implications for green tourism"!
 
Fick denna supergulliga present av Therese efter att hon sovit här natten innan disputationen. Sötaste!
 

Härligaste tjejgänget samlade på bild! :)

Jag och kvällens huvudperson Therese
 
Gårdagen startade med skidåkning i Holmsund och sedan tog jag och Susanne alla fem hundarna och hennes familj ner till isen för att grilla korv. Jättemysig dag som fortsatte med middag och vin hemma hos dem och vi sov över. Fantastiskt mysigt! Idag har vi också kört hundarna i Holmsund. Ett plus med att nacken känns så pass mycket bättre är ju att jag nu även kan trycka till med armarna när jag kör.. känns som att det kan göra rätt stor skillnad på min skidåkning :) 
Flickorna åker skidor, Susanne fixar elden, hundarna busar och jag tittar på och myser... härlig arbetsfördelning :)
 
Nu är jag laddad för en ny vecka med allt som den har att erbjuda! 
___________________________________________
I have the time of my life! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback