Thats how it is

Mycket som bubblar just nu men även mycket som inte får komma ut... iallafall inte ännu! Planer är det då ingen brist på men det börjar sannerligen bli dags att planerna kommer in i nästa fas och blir något av! Dags att kavla upp armarna ytterligare lite till och get busy! Bara köra ner huvudet och mata så att jag successivt kan bocka av saker från listan... USA närmar sig med stormsteg! 
 
Hade finaste syster på besök i helgen men tyvärr låg jag sjuk. Fick skjutsa, hjälpa och titta på när hon åkte skidor med hundarna men själv satt jag i bilen och drack te. :/ Hostan håller fortfarande i sig men jag hoppas den släpper taget snarast så jag kan tävla i helgen :) 
 
Förvånas lite av mig själv senaste tiden (kan ha varit feberyra i och för sig)... Har varit med om rätt mycket men lyckas ändå borsta av mig och fortsätta. Har ofta fått höra att jag helt plötsligt, när någon försöker komma lite närmare, sätter upp en liten mur. Kan nog kanske ligga en liten sanning i det men vem kan klandra mig?! Jag vet vad jag vill och ingen eller inget skall få stå i min väg eller distrahera mig från att nå mina mål! Det är min tur nu! 
_________________________________________________________
Nobody sees, nobody knows. We are a secret can´t be exposed. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback