Älskade familj!!

Kan inte annat än att bli otroligt rörd och tacksam över att jag har en så underbar familj! Vad de, med min älskade underbara syster i spetsen, möjliggjort för mig mig idag går inte att med ord beskriva! Jag är nervös och törs inte riktigt hoppas men nu är det bokat! Jag ska i slutet av januari se om det går att göra en justering på atlaskotan vilket kanske kan göra nacken bättre! Fick i höstas ett oväntat men otroligt trevligt samtal från underbara C (kommer alltid ha en varm plats i mitt hjärta!) som då tipsade om behandlingen och nu, tack vare min familj ska det testas! Vet inte hur många gånger idag som jag fällt tårar av tacksamhet för att de finns!

Jag älskar er!!!
__________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback