Full fart

Känns som att tiden flyger iväg! Redan snart helg igen! Jobbet trummar på i rask fart å jag får faktiskt otroligt mycket gjort! :) fick i tisdags en överraskning av fina handledaren min. I kylen på jobbet låg en låda märkt "Elins motivationsmellanmål" och innehöll en stor bit hemmagjord prinsesstårta! Sjukt gott :)

I tisdags passade jag på att utnyttja mitt flexibla arbete för en tur på skidorna mitt på dagen med Susanne. Körde för första gången Chia och Niila tillsammans å de flög på fint runt hundspåret. Igår på kvällen va det dags att tests dem igen på Nydalas milspår. Blev en hel del strul i starten å jag lyckades nog underhålla folk med att vurpa två gånger på startområdet på Nydala med två galningar som bara vill iväg plus en Niila som tyckte att Chia som börjat löpa va sjukt intressant så trassel å strul är kanske en underdrift... Kom iaf till slut iväg å shit va de flög!! Bara de coolare ner sig i starten, jag får lite rutin på att hantera två galningar samtidigt eller får hjälp i starten så kommer det här nog bli lysande! :)
________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback