Justerad

Väntar på flyget hem till Umeå efter ett intressant dygn i Stockholm! Kom ner igår lagom för lunch med syster och finaste boysen F, M och S! Alltid lika roligt och mysigt att träffa dem! :)

Efter lunch följde syster med mig till behandlingen! Var riktigt skönt att ha henne i rummet för jag var ju så nervös och sen snurrig. Behandlingen gick bra. Är fortfarande mörbultad men mår bra! Höll på att tuppa av några flera gånger under behandlingen men det funkade. han som gjorde det var duktig och ingav förtroende! Tydligen låg atlaskotan snett och tryckte inåt på olika nerver och blodådror vilket han justerade. Ruskigt stor skillnad på bilderna före å efter så lite skillnad har de nog gjort :) bilden före ser jag ut som en ostkrok på och den efter mer som en planka. Är rätt mörbultad och det känns konstigt.. men har inte så ont som innan..får se hur de känns när sviterna efter behandlingen släpper. :)

Dags att kliva ombord på flyget!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej :) undrar om nackbehandlingen hjälpte dig? Funderar på att prova... Vänligen camilla

Svar: Hej Camilla! Den har hjälpt otroligt mycket. Den dagliga smärtan är fortfarande kvar men sen jag gjorde justeringen har jag varken svimmat eller spytt pga smärtan, vilket skedde var och varannan vecka tidigare. På återbesöket fick jag göra en ny justering eftersom det gått tillbaka och jag skulle tro att jag kommer behöva dit igen men det även om jag måste göra en ny justering varje år så är det helt klart värt det! Tycker absolut att du skall testa för det finns inget att förlora, bara mycket att vinna på det! Lycka till!!
me-on-the-inside

2013-07-18 @ 19:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback