Måndag

Nya vecka och nya tag på saker och ting. Trots att jag vilat oerhört mycket i helgen så hänger tröttheten ändå över mig. Önskar att den kunde släppa taget snart! Denna dag började oerhört långsamt eftersom jag försökte ta mig igenom dagen utan smärtstillande men fick ge upp innan lunch för att orka med. Eftermiddagen fullständigt flög iväg och jag var betydligt mer produktiv! Sitter nu också å skissar på ett första utkast av ett papper som den nya datainsamlingen skall mynna ut i.. känns skönt att ha stommen gjord nu innan datainsamlingen drar igång på ons. Känns som att det händer mycket nu vilket är bra eftersom det är ett måste just nu! 
 
Har iaf haft en härlig helg med tjejkvällen i fredags, vila å sen middag med Malin och Saphira i lördags och igår tog jag och Chia vår första gemensamma pass på skidorna för denna säsong! Oerhört härligt med solen som lyste och ett nypreppat spår! Riktigt mysigt! Orkade dock inte göra så mycket mer den dagen pga nacken men det var det helt klart värt! Foten höll fint men va lite problematisk i högersvängar och uppför då jag saknar kraften att trycka ifrån + att det hugger till i foten... men men, snart så! Längtar tills imorgon då det är dags igen! :) 
______________________________________________
What doesn´t kill you makes you stronger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback