Rockar på kontoret!

Picasso sa en gång "If you know exactly what you are going to do, what is the point of doing it?". Försöker vila lite på det citat och speciellt tänka på den sista delen. Famlar, ändrar, ändrar tillbaka, funderar lite mer, ändrar igen, tycker mig komma på en ny vinkel som är intressant, ändrar lite till... etc. etc. Känns många gånger hopplöst och som att jag stampar på samma ställe samtidigt som jag vet hur otroligt mycket jag lär mig genom denna process. Denna morgon känns på topp. Hittar nya vinklar som får flöda för att se om de kan lyfta eller om de kommer falla platt i papperskorgen om några dagar... Nu är jag "on top of the world"! :)
______________________________________
This girl is on fire
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback