Update

Längesen jag skrev något nu och det har sannerligen hänt en hel del!! 
 
Lyckades svimma på grund av smärtan i nacken å ramlade nerför en stentrappa så det blev kryckor i några veckor. Foten är fortfarande inte helt återställd trots att det är över 7 veckor sedan det hände. Lite trist att bara kunna åka ett par kilometer på skidorna utan hund och sedan få stå och titta på när de andra kör hund. Tur iallafall att Susanne är så snäll att hon kör även Chia så att iallafall hon får den träningen! 
 
Julen tillbringades på Malta hos bror och Mia. Utflykter, god mat och en hel del sällskapspel. Grymt mysigt att vara hela familjen igen!! 
 
Kan inte riktigt förstå att jag kommer spendera två månader i Philadelphia på Wharton School nu i vår! Sannerligen för bra för att vara sant! Tänkte att jag måste skaka liv i bloggen nu igen så att ni sen kan följa min tid på Wharton! :)
Philadelphia skyline! Ser ju rätt trevligt ut..  ;) 
________________________________________________
Just shoot for the stars, if it feels right! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback