Härliga helg!

Efter en riktigt härlig och händelserik helg kändes det ikväll toppen att bara ta en långpromenad med Sommar i P1 i lurarna för att rensa tankarna lite. Mycket jobb, mycket att fundera på och mycket av allt just nu men samtidigt även massor med positiva och roliga saker! Behöver ta en paus, komma bort och få perspektiv på saker och ting samtidigt som varje sekund, varje minut räknas vilket gör det omöjligt att koppla av och koppla bort allt. Känner att skallen går lite på högvarv just nu men en sen kvällspromenad var precis vad jag behövde! Det är de små sakerna som gör det. Att plötsligt kunna ta en paus och känna att just här, just nu känns det bra. Försöker hålla fast vid den känslan så länge jag bara kan efter ett sådant moment... Inser att jag egentligen behöver ta hand om mig själv bättre för att orka, men fokus har som vanligt varit någon helt annanstans.. Men imorgon är en ny dag med nya möjligheter.. bara att tänka på de härliga stunderna som denna helg bjudit på och samtidigt planera in mer roliga aktiviteter! 
 
Kikade in finalerna på Swedish Beach Tour i lördags. Kul att se så många IKSU-spelare som det gick bra för. 
 
Blev en härlig cykeltur med hjärtat igår ut till Skravelsjö och bästa familjen Pärson för en ruskigt god trerättersmiddag och lite vin innan vi cyklade hemåt igen (ca.8-9km enkel väg). Mys! Förstår att hjärtat är lite mör idag med tanke på att vi körde en sväng med mountainbiken på morgonen först dessutom.. Hoppas massage och stretching har hjälpt så hon är lite "snärtigare" i steget på träningen imorgon. :) 
 
Fick ännu en underbar paus när A ringde igår. Ruskigt kul att höra hans röst igen och att få en update. Lite lustigt dock att jag råkade säga att det var grymt längesen jag gjorde något tokigt i sömnen... Får ta tillbaka det redan nu för jag hittade bilden ovan i min telefon imorse och har ingen aning om att jag tagit den. Vet iallafall att jag inte var vaken vid den tiden... :)
______________________________________________
 
 
I wanna sing, I wanna shout
I wanna scream till the words dry out
so put it in all of the papers,i'm not afraid
they can read all about it
read all about it oh


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback