Life

Mycket som hänt den sista veckan. Det slog mig precis att jag inte varit hemma en enda kväll sedan tisdag förra veckan! Highlights har varit: grillfest, paddling, Lunas dop, Maira kom hem, Doktorandhäng, Salsakväll på Båten och massa timmar på kontoret. Nixon behagade inte komma hem vilket har betytt många kvällar ute i Håkmark med promenader och blåbärsplock i bästa sällskap för att fördriva tiden tills han kom tillbaka. Tiden har även kantats av lite oro men i onsdags kom han så fint tillbaka. <3
 
Skönt att ha mycket att göra på  kvällarna så jag slipper tänka och istället bara fokusera på att leva. Otroligt skönt att ha mycket som händer så att jag faktiskt kopplar bort jobbet och allt annat på kvällarna istället för att stirra på skärmen eller låta tankarna vandra. Har varit ruskigt produktiv i veckan men idag går det trögt så jag blir lite trött på mig själv. Oroar för Chia men eftersom det är helt fullbokat och tidigaste tiden jag kunde få träffa någon veterinär är måndag så är det bara avvakta hela helgen... Kolla temp och vila är ordern fram tills dess.. mitt lilla hjärta!! 
___________________________________________
I tried carrying the weight of the world
But I only have two hands
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback