Tavlan

Var tisdags i Holmsund för att fira Anna. Som vanligt ruskigt gott fika, trevliga samtal och en massa skratt. Passande nog var träningen med draghundsklubben förlagd till Holmsundsspåret så jag hann med båda :) Jag gillar verkligen det spåret. Mycket mer som händer på den banan och hundarna verkar älska det. 
 
Fick även med mig tavlan (priset i "flitiga-lisa cupen") hem efter träningen. Är så sjukt imponerad över hur Kamilla lyckats fånga Chia i tavlan. Helt otroligt snygg och jag kan som inte sluta titta på den! 
 
Känns som att tiden flyger iväg från mig just nu och att all form av kontroll glider mig ur händerna. Känns som att jag sitter på en berg och dalbanan som aldrig tycks ta slut. Försöker kramlar mig fast vid mina rosa små moln för att försäkra mig om att de inte flyger bort... 
______________________________________________________
 Nobody sees, nobody knows

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback