Ut och in

Ibland har inte ens jag ord... låter bilderna tala för sig själv....
Mysig eftermiddag vid Nydalasjön! 
 
Efter besök hos veterinären i Vännäs stannade vi till vid Norrfors... 
 
I lördags blev det utflykt till Höga Kusten. 
Bönhamn! 
Norrmjöle
 
Tankarna får inget fäst, vilket jag faktiskt tror är bra just nu, samtidigt som jag verkligen måste samla tankarna. Kaos och jag stirrar som apatiskt framför mig. Konstigt när jag vet exakt vad det är som måste göras men på något vis är det så svårt att få det gjort.. "Du ser glad och välmående ut som vanligt".. Tänk att ytan kan ljuga så bra! Vill inte känna efter, vill inte tänka för mycket för jag vet inte om jag orkar ta konsekvenserna. Oron äter på mig inifrån och jag känner mig svag. 
Klart sötrumpan får vara i soffan när hon är sjuk... Mys! 
________________________________________
Wake me up when it´s all over
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback