I´m back!!

Har varit hemma i nästan tre veckor nu. Känns helt galet. Går inte att beskriva hur fantastiskt jag hade det i Philadelphia och jag måste ju erkänna att jag saknar tiden där en hel del. 
 
Här hemma har jag hunnit med en hel del på dessa veckor. Förstå och främst var det brännbollsyran här i stan. Alltid lika roligt när gänget kommer upp så jag får se dem lira och festa med dem. Längtar redan till nästa år! :) 
 
Har fått min första artikel accepterad! Dock skall inte den artikeln med i avhandlingen men det känns ändå helt otroligt och än roligare att det är en bra Journal dessutom! Journal of Services Marketing kommer alltså att publicera "Reexamining the place of servicescape in marketing: a service dominant logic perspective" av Nilsson och Ballantyne! I love it! Startade en liten ny tradition på jobbet genom att gå ut och fira publikationen med gänget. Ruskigt trevlig kväll som startade med två shots för att fira med bästa kollegorna! 
 
I torsdags firades nationaldagen ute i Holmsund med ett gäng kollegor. Brännboll, grillning och mys! 
 
Igår blev det en sväng ut till Bettnäs för att kika på beachvolleyboll och sola med tjejerna. En ruskigt mysig dag följdes upp med picknick med finaste tjejerna, fest och utgång på Allstars. Rackarns vilken underbar kväll!! Tack bästa gänget, jag ser fram emot nästa tillfälle! :) 
 
Känner mig i övrigt lite förvirrad. Det slog ner som en blixt från klar ovan och jag som gillar att ha kontroll känner att jag inte riktigt få ordning på det hela. Ska försöka att inte analysera det hela alltför mycket utan istället bara släppa taget och se vad som händer.. kanske, kanske kommer det något positivt fram ur det hela. 
_________________________________________
Time to get busy for some rock n' roll
You better get your ass into it, just lose control

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback