Vindelälvsdraget 2013

Vindelälvsdraget var som vanligt helt otroligt roligt! Fyra fantastiska dagar med underbara laget! Min fot höll inte riktigt men de gick ändå helt ok. Laget i helhet var bättre än förra året och jag törs säga att vi hade galet mycket roligare detta året!

Igår var det mysig middag med finaste töserna på USBE. God mat, efterrätt, drinkar å massa surr. Mys!

Denna dag kickade igång redan vid 5-tiden.. Packade ihop det sista och sen in i bilen för att påbörja resan. Har lämnat av Chia.. ok, jag erkänner att det rann en del tårar nerför min kind men samtidigt vet jag ju att hon kommer ha det hur bra som helst så det känns ändå bra. Nu är jag i Stockholm hos syster och laddar inför morgondagens resa :)

https://cdn3.cdnme.se/193622/6-3/pic_514a0760e087c31363c2fba7.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback