Pedal through the floor

Jag slutar aldrig förvånas och imponeras över hur pampigt de alltid lyckas göra saker och ting här. I måndags var det graduation här. Alla studenterna på hela Universitetet gick i gemensamt tåg (med band som spelade och sjöng) genom hela universitetsområdet och in i universitets stadion. Inne i stadion blev det sedan tal, musik och framträdanden. Även vice presidenten höll ett tal. Riktigt coolt. 
 
 
Stadion en annan dag.. men ni kan ju tänka er planen fylld med en schen och studenter samt läktarna fulla av familj och vänner.. pampigt! 
 
Har varit riktigt produktiv denna vecka. Ett manus inskickat i slutet av förra veckan, mitt sidprojektmanus resubmittat idag och ett tredje manus inskickat idag! Så ska det se ut! Nu kör vi!  
 
Saknar mitt hjärta! Enda positiva med att min tid här i Philadelphia snart är slut är att jag äntligen får träffa hjärtat igen! <3 När jag låg och solade i parken i söndags var en kille där och kastade frisbee med sin bruna dobbis. Fick vara med å leka lite och måste säga att det är rätt roligt att se vissa egenskaper som verkligen är ras-förknippade. Gjorde ärligt talat riktigt ont i hjärtat av saknad. 
_____________________________________________
Give me a "HELL" give me a "YEAH"
Stand up right now
 
Get ready to go
She aint movin' slow
She's takin' control
Pushin' the pedal through the floor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback