Sol, sol, sol!

Ännu en helg har nått sitt slut och nu är det endast en helg kvar innan jag måste sätta mig på flyget hem. :( 
 
Har utforskat staden lite mer i helgen tack vare min fina hyr-cykel. Lite spännande att se hur gata för gata kan vara så olika. Kan kännas väldigt ghetto för att nästa gata vara stora och fina hus. Även lite roligt att jag bor i en stor stad men ändå lyckas hitta så mycket fina parker och trädgårdar att besöka! Lant-lollan strikes again! ;) 
 
Kontraster gatorna efter varandra.. 
 
Efter en liten cykeltur hamnade jag i Bartrams Garden. USA´s äldsta botaniska trädgård. 
Vy över Philly från Bartrams
 
Cykelturen förde mig vidare till Cobbs Creek 
 
Fairmont Park
Cyklade runt och följde Schuykill river mot stan..Visade sig att det pågick en rodd-tävling. Galet mycket folk och massor med båtar både i vattnet och på land. 
 
Denna dag spenderades med en tur i Japanska trädgården samt picknick och solande (i bikini!!!) i Fairmont Park. 
_____________________________________________
It´s a lovely day! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback