Semestern i backspegeln

Avhandlingen går framåt vilket känns helt underbart men skulle önska att det gick lite snabbare framåt med skallen. Blir fortfarande helt slut och tom i skallen efter några timmar och känner att jag drar mig undan. Känner mig lite vilse ikväll och försöker därför att tänka på vilken underbar semester jag hade. 
 
Semestern kickades igång med Astrids första födelsedagskalas. Underbar helg med underbara människor! Fylld av energi jobbade jag lite ett par dagar och sedan var det dags för mig, Chia och min underbara vän A-L att packa ryggsäcken och bege oss ut på Höga Kustenleden. En nästan 13mil lång vandring låg framför oss och jag är så stolt över mina följeslagare! A-L hakade på längre än vad hon på förhand trodde att hon skulle göra och det var verkligen mysigt att ha sällskap under stor del av vandringen. Kan med ord inte beskriva hur underbart denna vandring var! Jag ser redan fram emot nästa vandring! Avslutade vandringen med lite fest i en kompis sommarstuga i vackra Sandlågan. Känslan i kroppen var att jag hade kunnat fortsätta gå minst lika långt till.
 
Semestern fortsatte med skoter-på vattnet bus hos en kusin, mys i stugan med släkten, utflykter till havet med syster, promenad i skuleskogen och ridning, häng med bror, Mia och underbara lilla brorsdottern, mer mysigt släkthäng, kortspel, bastu, bad, sol och till sist lite hallonplock innan det var dags att styra bilen hem mot Umeå igen. 
 
Älskar norrland på sommaren! 
 
_____________________________________________________________
Hey Summer don´t let the habit of a lifetime force you to leave
stay a little longer I´m beggin you please
Feels so good sleepin in the sun
Layin in a hammock with my raybans on
I´m not ready for the 9 to 5
With nothing but a phone jammed full of photos of a real cool time
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback