Fokus!

Vet att jag tjatar om det men jag kan inte riktigt förstå hur fort tiden går... En vecka har bara flugit förbi känns det som. 
 
I onsdags var det skate-kurs med Isak igen och jag måste säga att jag tycker det har gett resultat i min åkning. Känner nu att jag kan trycka till lite mera och tänka på tekniken istället för "stå på bena, stå på bena, stå på bena" vilket har varit mitt mantra varje gång jag åker. :) 
 
Var i fredags på "Les Ballets Trockadero de Monte Carlo". Manliga balettdansörer som dansar de kvinnliga rollerna i kända verk som ballerinor i tåspetsskor.. Sjukt roligt och ruskigt imponernade vilken kroppskontroll, teknik och styrka de har. 
 (lånad bild)
I lördags testade vi isen i Holmsund vilket blev en intressant tur. Jag lyckades faktiskt hålle mig på bena men två andra badade. Två varv runt isen blev det innan jag var tvungen att skynda hem för att hinna till en helt underbar brunch med fina vänner! <3
 
 
Lyxig brunch med fina vänner!  
 
Blev premiärtur på golfbanan i söndags. Lite lite snö i skogspartierna men i övrigt helt ok. Blev ett varv med Niila, sen ett med Glittre och sist ett varv med Chia = 22.5km. Hann inte mer än hem och fylla på tanken lite innan det var dags att bege sig till nästa träningspass. Körde en WOD med LFMM gänget och kan lova att det känns i kroppen idag! Igår blev det mer skidåkning. Unni, Niila, Glittre och Chia fick gå några varv var så landade på en 21km. Tänkte att kroppen skulle mjuka upp av det men idag kändes det lite tungt att cykla till jobbet. Känns ändå så kul med skidåkningen nu när jag börjar lära mig åka lite bättre! Imorgon är det sista passet på skateteknikkursen och efter det måste ju hundarna få springa av sig så då blir det mer åkning! :)
 
Hade funderingar på att köra bodycombat och punch out idag men inser (hör och häpna) att kroppen behöver en vilodag om nacken skall hålla! Känner mig lite stolt över mig själv måste jag säga! :) Känns i övrigt som att goda besked varvas med dåliga. Det är iallafall tur att negativa besked blandas upp med positiva saker!! 
____________________________________________
 Pushin' the pedal through the floor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback