Shake it off

Bra dag på kontoret idag! Känner att vissa saker har landat och att det börjar hända grejer!
 
Vaknade imorse med en helt ny insikt och bestämdhet. Dags att visa alla som någonsin tvivlat på mig hur galet fel de har! Jag må kanske inte vara bäst på saker å ting men det gör inte att jag inte är bra på det jag gör. Jag vet att jag kan hantera vad som helst, får saker och ting gjorda och är oftast över medel i vad jag än tar mig an. Senaste tiden har dock människors blickar, ord, beteenden och skämt på något vis nästlat sig in i mitt huvud och fått mig att tvivla på mig själv och människors tankar om vad jag är kapabel till. Insåg när jag vaknade att det inte spelar någon roll huruvida folk faktiskt tvivlar eller om jag inbillar mig. Oavsett om det är äkta tvivel eller om det bara existerar i mitt huvud så är det inte värt att lägga min tid och energi på så jag försöker skaka av mig känslan och istället kanaliserar och visa dem vad jag går för och hur fel de har! 
 
Så ni som tvivlar.. bring it on! Denna tös är minsann tuffare än somliga tror!!! 
______________________________________________
And it´s hard to dance with the devil on your back 
So shake him off

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback