Sunshine!

Laddade verkligen batterierna i helgen! Solen i lördags, igår och som lyser även idag gör verkligen stor skillnad! Känns som att vårkänslorna börjar spritta i kroppen min... :)
 
Kikade på fars innebandyturnering i fredags. Kul att träffa alla hans arbetskollegor igen och att se dem lira. Nu gick de ju inte lika bra som sist men kul ändå. 
 
 
I lördags var vi ut på en härlig långpromenad i solen med alla hundarna. Otroligt fint ställe som fick mig att börja drömma mig bort.. 
 
Lördagskvällen spenderades först med lite förfest och sedan vidare på salsafest. Härligt att få dansa lite för det sätter verkligen alltid ett leende på mina läppar! 
 
Följde med ut till Bullmark på söndagen också men då fick vi inte lika vackert väder. Ändå hur härligt som helst och hundarna var överlyckliga för att få sträcka ut och busa. 
 
Idag jobbar jag hemifrån. Lämnade Chia hos veterinären när hon halvt hade slocknat av lugnande. Det gör verkligen ont i mattehjärtat att se henne så groggy och vara tvungen att lämna henne. De skall skära bort en knöl på henne och skicka på analys. Bara hoppas att det inte är något allvarligt utan att det blir bra när de skurit bort knölen. Lite läskigt ändå och jag vill bara hämta hem lilla hjärtat mitt nu! :/  
____________________________________________
 If this world makes you crazy
And you´ve taken all you can bear
You call me up
Because you know I´ll be there

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback