Trött i skallen

Kämpar på för att komma tillbaka till 100% så fort som möjligt men det är då segdraget det här! Skallen blir snabbt trött och behöver en hel del vila för att orka med. När jag kom hem från Vindelälvsdraget i lördags slocknade jag på soffan vid 20 och vaknade inte förrän 7 på morgonen. En kort promenad med Chia och lite frukost hann jag med innan jag slockande igen och sov fram till 17:30. Promenad, mat och sedan sov jag igen. Vaknade en kort stund innan jag slockande tills måndag-morgon. Tror skallen behövde ta igen sig lite efter äventyret! 
 
Vindelälvsdraget 2014 blev sannerligen ett äventyr. Var lite osäker på hur skallen skulle orka men med de korta sträckor jag fick så kändes det bra på förhand. Hade dock inte räknat med att bada isvak på torsdagen och sedan åka på blå-is på fredagen. Jag var livrädd!! Bambi ska inte vara på isen, så enkelt är det! Är iallafall så glad för mina kära lagkamrater som är så underbara! Vi stannade i Sorsele på fredagkväll och åt buffé och drack öl i stugan för att sen åka lite skidor på spåret, åt lunch och packade sedan ihop för att bege oss hem mot Umeå igen! Jag har helt klart det roligaste, underbaraste och härligaste laget man kan hänga med! Att vi dessutom gjorde vårt bästa drag resultatmässigt (plats 18 av 35lag men bara 30lag gick i mål dag två) var ju grymt roligt! Längtar redan till nästa år! Ska försöka att vara skadefri då och vara lite stabilare på skidorna! 
 
Härligaste gänget!!! 
Jag, Chia och Niila saktar ner inför en brant kurva. 
Härliga buffén "hemma i stugan" på fredag-kvällen! 
 
Mycket som snurrar i min trötta skalle just nu. Jag brukar ju ha en tendens till att överanalysera allt och det är inget undantag nu trots att skallen inte riktigt orkar. Känns som att jag inte riktigt får grepp om vad som är upp och vad som är ner. Har med andra ord inte kontroll på allt men kan inte bestämma mig för om det stör mig eller om det bara är skönt... Önskar dock att jag kunde se vad allt leder till och hur det hela slutar.  :) 
___________________________________________
 Say something I´m giving up on you 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback